marți, 6 octombrie 2009

Crestin la indigo



Am primit linkul cu acest filmulet de la un "vultur", mi-a sugerat sa il pun pe blog pentru ca i s-a parut interesant. Clipul e facut de niste tineri din Sebes pentru o conferinta de tineret zonala si e inspirat dupa o varianta americana.



Observ imediat ca mesajul se compune din naratiunea tanarului si din textul subtitrat. Ambele voci apartin tanarului crestin: una exterioara si una interioara. Cea interioara este intotdeauna sincera, iar cea exterioara spune ceea ce vrea lumea sa auda.

Majoritatea timpului cele doua voci se contrazic ori completeaza jumatatile de adevar ale celeilalte. Exista putine momente in care spun acelasi lucru. Doar atunci se sinronizeaza cand nu depinde de el (am crescut in biserica, ei m-au sfatuit sa citesc si sa petrec mai mult timp in rugaciune, Dumnezeul meu este adevarat) sau atunci cand se autocritica (nu ma intelegeti gresit... se poate si mai bine). Contradictiile apar atunci cand vorbeste despre sine, despre relatia lui cu Dumnezeu si cu biserica.

Dar tu? Cat de bine il cunosti pe Dumnezeu? Ai o relatie zilnica si personala cu El? Ce te-a determinat sa te botezi? Cum iti petreci timpul la biserica si la grupul de tineri?

Doamne, ajuta necredintei mele!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu